مدیریت بازرگانی -بین الملل

مدیریت و انقلاب صنعتی چهارم

مدیریت بازرگانی -بین الملل

مدیریت و انقلاب صنعتی چهارم

نمونه ای از نگارش پایان نامه جهت مرور

لازم به ذکر است این اثر با رضایت نویسندگانش در دسترس عموم می باشد.

متن پایان نامه جهت دانلود

بررسی شاخص های رقابت پذیری در صنایع فوالد ایران


چکیده:

 صنعت فوالد کشور ایران با وجود دسترسی به نیروی کار ماهر، منابع عظیم انرژی نفت و گاز، مواد معدنی غنی و موقعیت استراتژی دسترسی به آبهای آزاد، همچنان قیمت شمش فوالد باالتری را نسبت به برخی کشورهای منطقه از خود نشان میدهد. این در حالی است که در برنامه ششم توسعه کشور، صنعت تولید فوالد و محصوالت فوالدی بهعنوان یکی از موتورهای محرک اقتصادی کشور به شمار میآید و سهم قابل توجهی را برای رسیدن به رشد اقتصادی 8 درصدی در انتهای این برنامه ایفا میکند. هدف از این پژوهش بررسی شاخص های رقابت پذیری در صنعت فوالد می باشد که با روش توصیفی تحلیلی صورت پذیرفته است. نتایج نشان داد که ایران با وجود منابع غنی مواد اولیه، هزینههای پایین انرژی، نیروی کار، موقعیت ژئوپلیتیک ایدهال نسبت به بازارهای روبه رشد نظیرحوزه منا و دسترسی به آبهای آزاد، مکانی نزدیکی به مشتریان، بهرهمندی از تکنولوژیهای پیشرفته تولید فوالد، رقابتپذیری کمتری در شاخصهای تولید محصوالت با ارزش افزوده، صنایع پایین دستی فوالد، هزینههای تبدیل، بهره مندی از نیروی کار خالق و ماهر )انعطافپذیری در تعیین دستمزدها، تناسب در پرداختها و بهرهوری و ظرفیت کشور در جذب افراد با استعداد( و ریسکهای کشوری )سیاسی، احکام دستوری، تعیین استراتژی و هدفگذاریها( نسبت به کشورهای منطقه می باشد.

متن کامل جهت دانلود


INTERNATIONALES JOURNAL MULTIFACETED UND MEHRSPRACHIGE STUDIEN

Abstrakt

Ethik ist für jedes Unternehmen wichtig und schafft Vertrauen und Kundenvertrauen. Ethische Urteile könnten gemacht werdenüber den gesamten Umfang der Marketingaktivitäten, sei es Marketingforschung, Marktsegmentierung oder in Bezug aufMarketing-Mix-Elemente wie Preisgestaltung oder Produktpolitik. Anwenden von guten ethischen Standards in der Online-Welt ist ein direkte Reflexion für jedes Unternehmen. Ethik beeinflusst alle Aspekte des Geschäfts. Es beeinflusst das Markenimage eines Unternehmensund danach, wie Verkaufs-, Marketing- und Werbeprinzipien auf die Aufgabe angewendet werden, ein Unternehmen zu gründen auf lange Sicht profitabel. Diese empirische Studie ist daher ein Versuch, die Bedeutung von E-Marketing und Internet zu verstehenProbleme wie mangelhafte Knappheit, irreführende Werbung, künstliche Nachfrage, Social-Media-VerkehrSchemas usw. Es ist also klar, dass Ethik im E-Marketing ein wichtiger Faktor ist, über den viel geredet wird, der aber selten 

istgefolgt.Keywords: Marketing, Forschung, Segmentierung, Marktmix, ethisch, Marke, empirisch, Nachfrage, E-Marketing.

دانلود متن کامل

قدرت، سیاست و رفتارهای سیاسی در سازمان

چکیده 

در سازمان قدرت یک نیروی نامحسوس و نامشهود است. نمی توان آن را دید ولی می توان اثرات آن را حس کرد. در این مقاله به قدرت در سازمان به عنوان مقوله ای جدا از قدرت شخصی نگاه شده و عوامل و منابع ایجاد آن معرفی شده است. آثار نا مشهود قدرت یکی از عوامل ایجادکننده رفتارهای سیاسی معرفی شده است. ضمن آن که در این مقاله متذکر می شویم که به عقیده بسیاری از دانشمندان حوزه رفتار سازمانی، رفتارهای سیاسی نه تنها ذاتاً منفی نیستند بلکه می توانند برای اعضای یک سازمان یا خود سازمان مفید باشند. در این مقاله قدرت را تعریف می کنیم، منابع آن و تفاوت قدرت و اقتدار قانونی (اختیار) بیان می شود. پیش زمینه های رفتار سیاسی، تاکتیک های رفتار سیاسی در سازمان و مهارت های رفتار سیاسی عنوان می گردد. سپس نحوه ارتباط مفهوم قدرت با سیاست و رفتار سیاسی در سازمان بیان می شود. رفتار سیاسی در سازمان را نمی توان از بین برد ولی می توان آن را کنترل و مدیریت کرد تا در محدوده ای منطقی و سازنده قرار گیرد.

متن کامل جهت دانلود